4 Ağustos 2016 Perşembe

2 çocuk, 9 gün, 3 şehir: Budapeşte, Viyana, Bratislava - 1. Gün

Bugün uzun bayram tatilininin ilk günü. Nasılsa tatil uzun sabahın köründe kızlarla koşturmayalım diye öğlen uçağına bilet almıştık. Gel gör ki THY uçak saatini kaydıra kaydıra bizim uçak taa 18.10'a kadar attı. Neyse ki business class ile seyahat ettiğimiz için 2 uçak arasındaki 5 saatlik bekleme süresini CIP'de geçirebildik. Orada kızlarla rahat ettik.

Eda'nın uçak için faaliyet çantası
Rahat bir uçuş sonrası 19.15'de Budapeşte havaalanına vardık. Çok sıra beklemeden, çok valiz beklemeden havaalanından hızlıca çıkabildik.

Çocuklar olduğu için otele taksi ile gitmeyi planlamıştık. Alandan çıkınca taksi durağına gittik ama taksi yok. Meğer orada büfe gibi bir yer varmış, oraya gideceğin yeri vs söylüyormuşsun, onlar sisteme girip bir fiş gibi bir şey veriyorlarmış, o fişi gelen şoföre veriyormuşsun. Güzel bir sistem, kazıklanıyor muyum vs yok. Taksimetre açılıyor. sanırım 60 tl verdik taksiye, yarım saate yakın sürdü yol.

Otelimizin detaylarını ilk yazıda anlatmıştım. Giriş yaptıktan sonra sevimli evimizde hızlıca eşyalarımızı yerleştirip kendimizi sokağa attık. Saat akşam 8.30 oldu bile. çevrede kısa bir tur atalım ve market kapanmadan alışveriş yapalım istiyoruz.

Otelden çıkıp şöyle bir turluyoruz. Bayılıyorum tam merkezdeki otellere. Eda hemen sızıyor, asıl uyumasını beklediğimiz Nil ise her zamanki gibi uyumuyor. Bu çocuk işi böyle, bu uyumaz dediğin uyur, bu hemen uyur dediğin cin gibi bakar.
Budapeşte'de kızlar

Neyse ki burada marketler uzun süre açık. Otelin sokağının girişinde "Prima" marketi var. Bu ve Spar her yer yerde zaten. Önünden geçerken saatlere bakıyoruz. Sabah 6'dan 10'a kadar açık.

Ona doğru marketten alışverişimizi de yapıp evimize dönüyoruz. Markette poşet almamak için arabaya dolduruyoruz aldıklarımızı ve yol yorgunluğunu atmak için hemen yatıyoruz.